Aktualnosti

Javni oglas za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme jednog zaposlenika u Generalno tajništvo Vijeća ministara Bosne i Hercegovine – Sarajevo

20.5.2024

Na temelju članka 8. Zakona o radu u institucijama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, br. 26/04, 7/05, 48/05, 60/10, 32/13, 93/17, 59/22 i 88/23), članka 27, st. (3), (4), (5) i (6) Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu Generalnog tajništva Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, broj 06-02-2-606/16 od 27. 9. 2018. godine i broj 06-02-2-1659-21/21 od 26. 4. 2023. godine, i Odluke o potrebi prijema u radni odnos na neodređeno vrijeme jednog zaposlenika u Generalno tajništvo Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, broj 06-34-3-1202/24 od 16. 5. 2024. godine, Generalno tajništvo Vijeća ministara Bosne i Hercegovine raspisuje

 

JAVNI OGLAS

za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme jednog zaposlenika

u Generalno tajništvo Vijeća ministara Bosne i Hercegovine – Sarajevo

 

 

1/01 – Referent specijalist za poslove pisarnice i dokumentacije – jedan izvršitelj

 

Opis poslova i radnih zadataka:

Referent specijalist za poslove pisarnice i dokumentacije obavlja poslove prijema, zavođenja, skeniranja i razvođenja predmeta i akata u skladu s propisima o uredskom poslovanju i stara se o njihovom unosu u DMS sustav; upravlja bazom podataka DMS sustava; vodi i upravlja e-pisarnicom normativnih akata koje donosi Vijeće ministara BiH i stara se o rukovanju i čuvanju njihovih originala; brine o rukovanju i čuvanju predmeta i akta, njihovoj dostavi u rad organizacijskim jedinicama te otpremi istih strankama; obavlja uredsko poslovanje za stalna i privremena tijela Vijeća ministara BiH po zaključku Vijeća ministara BiH; vrši arhiviranje, sređivanje i čuvanje arhivske građe u skladu s propisima o arhivskom poslovanju; brine o rokovima za čuvanje arhiviranih predmeta i po potrebi o tome izrađuje izvješća; stara se o umnožavanju i dostavi materijala koji se razmatraju na sjednicama Vijeća ministara BiH i njegovim odborima te o tome uspostavlja dokumentaciju; vodi evidencije iz djelokruga rada, te obavlja i druge poslove koje odredi šef Odsjeka. Referent specijalist za svoj rad neposredno odgovara šefu Odsjeka.

 

Opšći i posebni uvjeti:

Osim općih uvjeta propisanih člankom 10. Zakona o radu u institucijama Bosne i Hercegovine, referent specijalist za poslove pisarnice i dokumentacije mora ispunjavati i sljedeće posebne uvjete:

- SSS IV. stupanj;

- najmanje jedna godina radnog iskustva;

- položen stručni upravni ispit;

- poznavanje rada na računalu.

 

Pripadajuća osnovna plaća: 1.080,00 KM

 

 

Potrebni dokumenti:

Uz popunjen i vlastoručno potpisan prijavni obrazac: koji možete preuzeti OVDJE, kandidati su dužni dostaviti sljedeće dokumente u originalu ili ovjerenoj kopiji:

-          uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci);

-          dokaz o završenoj školi traženog stupnja stručne spreme (nostrificirana diploma, ako škola nije završena u Bosni i Hercegovini ili je diploma stečena u nekoj drugoj državi nakon 6. 4. 1992. godine);

-          uvjerenje da protiv kandidata nije pokrenut kazneni postupak za kazneno djelo za koje je predviđena kazna zatvora tri i više godina ili da mu nije izrečena zatvorska kazna za kazneno djelo učinjeno s predumišljajem u skladu s kaznenim zakonima u Bosni i Hercegovini (ne starije od tri mjeseca);  

-          izjavu kandidata da nije obuhvaćen odredbom članka IX. stavka (1) Ustava Bosne i Hercegovine (ovjerena od nadležnog općinskog tijela i ne starija od tri mjeseca);

-          dokaz o traženom radnom iskustvu (uvjerenje ili potvrda);

-          dokaz o položenom stručnom upravnom ispitu (nije obvezno, dostavljaju samo oni kandidati koji isti posjeduju);

-          dokaz o poznavanju rada na računalu.

 

Liječničko uvjerenje o općoj zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta (ne starije od 30 dana) primljeni kandidat dužan je dostaviti na dan početka rada.

 

Napomena kandidatima:

 

Popunjen i potpisan prijavni obrazac ne može služiti kao dokaz bilo kojeg uvjeta iz teksta Javnog oglasa, isti samo olakšava rad tijelu koje vrši izbor i imenovanje te predstavlja samo informacije o kandidatu, koje je potrebno dokazati traženom dokumentacijom.

 

U skladu s člankom 56, st. (4) i (5) Zakona o radu u institucijama Bosne i Hercegovine:

- ako kandidat koji bude primljen u radni odnos nema položen stručni, odnosno stručni upravni ispit, dužan je taj ispit položiti u roku od šest mjeseci od dana prijema u radni odnos;

- zaposleniku koji ne položi stručni, odnosno stručni upravni ispit u utvrđenom roku prestaje radni odnos.

 

Svi kandidati koji budu ispunjavali uvjete tražene u tekstu Javnog oglasa podliježu postupku provjere osposobljenosti za obavljanje poslova radnog mjesta za koje su aplicirali.

 

Prijave na Javni oglas s traženim dokumentima potrebno je dostaviti najkasnije do 27. 5. 2024. godine, osobno ili putem poštanske službe preporučenom pošiljkom, na adresu:

 

Generalno tajništvo Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, 71000 Sarajevo – Trg Bosne i Hercegovine 1, uz naznaku „Prijava na Javni oglas“.

 

Nepotpune, nepravodobne i neuredne prijave, prijave kandidata koji ne ispunjavaju uvjete tražene u tekstu Javnog oglasa kao i kopije traženih dokumenata koje nisu ovjerene neće se uzeti u razmatranje.