Na temelju članka 19. stav (1) i članka 20., a u
vezi sa člankom 31. stav (1) Zakona o državnoj službi u institucijama Bosne i
Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, br. 19/02, 35/03, 4/04, 26/04, 37/04,
48/05, 2/06, 32/07, 43/09, 8/10, 40/12, 93/17 i 18/24), Agencija za državnu
službu Bosne i Hercegovine, na zahtjev Generalnog tajništva Vijeća
ministara Bosne i Hercegovine, raspisuje
INTERNI NATJEČAJ
za
popunu radnih mjesta državnih službenika
u Generalnom
tajništvu Vijeća ministara Bosne i Hercegovine
1/01
Šef Odsjeka za materijalno-financijske poslove
1/02
Stručni savjetnik za pravne poslove
SLUŽBA
ZA MATERIJALNO-FINANCIJSKE I OPĆE POSLOVE
Odsjek
za materijalno-financijske poslove
1/01
Šef Odsjeka za materijalno-financijske poslove
Opis poslova i radnih zadataka: šef Odsjeka za materijalno-financijske
poslove koordinira radom Odsjeka i odgovoran je za zakonito, stručno i
pravodobno obavljanje svih poslova iz njegove nadležnosti; raspoređuje poslove
na neposredne izvršitelje i daje bliže upute i savjete za njihovo obavljanje;
odgovoran je za korištenje financijskih, materijalnih i ljudskih potencijala
dodijeljenih Odsjeku; kontrolira izradu projekcije proračuna Generalnog
tajništva, kontrolira izradu periodičnih i završnih financijskih izvješća, kao i
godišnjih operativnih planova rashoda; prati pripremu i obračun plaća,
doprinosa, poreza i drugih naknada; prati postupke javnih nabava i upozorava na
nedostatke u njima, redovito upoznaje neposrednog rukovoditelja o stanju
obavljanja poslova iz nadležnosti Odsjeka, problemima koji postoje u obavljanju
tih poslova te predlaže mjere za njihovo rješavanje; postupa prema nalozima
neposrednog rukovoditelja te obavlja najsloženije poslove iz nadležnosti
Odsjeka; priprema program rada i izvješće o radu Odsjeka, kao i druge stručne
materijale; inicira pripremu svih internih propisa koji su potrebni za
provođenje postupaka javnih nabava i propisa financijske prirode, prati
propise, njihove izmjene i dopune te inicira da se interni propisi na vrijeme
usklađuju s općim; parafira akte iz nadležnosti Odsjeka; surađuje s
ministarstvima i drugim institucijama o pitanjima iz nadležnosti Odsjeka, brine
o pripremi dokumentacije za potrebe revizije i prati proces revizije; preporuke
i zaključke, u suradnji s organizacijskim jedinicama Generalnog tajništva brine
o otklanjanju svih nedostataka navedenih u revizorskom izvješću i sprječava
njihovo ponavljanje; u suradnji s pomoćnikom generalnog tajnika koji rukovodi
Službom za materijalno-financijske i opće poslove priprema financijski aspekt
predloženih javnih investicijsko-razvojnih projekata i projekata koji se
financiraju ili sufinanciraju iz pretpristupnih IPA ili pristupnih fondova EU
ili drugih fondova TAIEX za potrebe Generalnog tajništva te obavlja i druge
poslove koje odrede neposredni rukovoditelj i generalni tajnik. Šef Odsjeka za
svoj rad i rad Odsjeka neposredno odgovara pomoćniku generalnog tajnika.
Posebni uvjeti: završen ekonomski fakultet VII. stupanj ili
ekonomski fakultet po bolonjskom sustavu studiranja s najmanje 240 ECTS bodova;
najmanje četiri godine radnog iskustva u struci; položen stručni upravni ispit; poznavanje rada na računalu.
Status: državni službenik – šef unutarnje organizacijske
jedinice.
Broj izvršitelja: jedan (1)
Mjesto rada: Sarajevo
Odsjek
za opće poslove
1/02
Stručni savjetnik za pravne poslove
Opis poslova i radnih zadataka: stručni
savjetnik za pravne poslove sudjeluje u izradi pravnih propisa, proučava
primjenu propisa i predlaže potrebne izmjene propisa u cilju njihovog usklađivanja;
vodi skraćene upravne postupke po nalogu neposrednog rukovoditelja; izrađuje
nacrte rješenja u postupcima koje vodi; izrađuje druge pojedinačne pravne akte;
sudjeluje u izradi plana javnih nabava i prati realizaciju plana; sudjeluje u
izradi ugovora i ostale prateće dokumentacije u okviru postupka javnih nabava;
sudjeluje u izradi pravnih mišljenja; sačinjava analize u smislu utjecaja
propisa u instituciji te sačinjava izvješće koje dostavlja neposredno
nadređenom; sačinjava odgovore na tužbe, žalbe i predstavke građana, rješava po
prigovorima; samostalno izrađuje normativne akte i sačinjava nacrte ugovora,
sporazuma i drugih pravnih akata nužnih za funkcioniranje institucije te
obavlja i druge poslove koje odredi šef Odsjeka. Stručni savjetnik za svoj rad
neposredno odgovara šefu Odsjeka.
Posebni uvjeti: završen pravni fakultet VII. stupanj ili pravni
fakultet po bolonjskom sustavu studiranja s najmanje 240 ECTS bodova; najmanje
tri godine radnog iskustva u struci, položen stručni upravni ispit; poznavanje
rada na računalu.
Status: državni službenik – stručni savjetnik.
Broj izvršitelja: jedan (1)
Mjesto rada: Sarajevo
Na
ovaj oglas mogu se prijaviti samo osobe uposlene kao državni službenici u Generalnom
tajništvu Vijeća ministara Bosne i Hercegovine.
Napomena za kandidate:
-
Izborni proces se provodi
sukladno odredbama Pravilnika o uvjetima i načinu obavljanja internih
natječaja, internih i eksternih premještaja državnih službenika u institucijama
Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, br 62/10, 30/14 i 38/17) i
Pravilnika o karakteru i sadržaju javnog natječaja, načinu sprovođenja
intervjua i obrascima za sprovođenje intervjua („Službeni glasnik BiH“, br:
63/16, 21/17, 28/21 i 38/23). Više informacija o natječajnim procedurama dostupno
je na www.ads.gov.ba u dijelu „Zapošljavanje/Vrste natječajnih procedura“.
-
Za provođenje natječajne
procedure po ovom natječaju formirat će se jedno (1) Povjerenstvo za izbor.
-
Povjerenstvo za izbor
utvrđuje ispunjavanje uvjeta natječaja na temelju dokumentacije dostavljene uz
prijavu, te vrši izbor kandidata na temelju znanja, sposobnosti i kompetencija
pokazanih na stručnom ispitu, koji se za kandidate prijavljene na interni
natječaj sastoji od intervjua.
-
Kandidati se obavještavaju
o mjestu i vremenu održavanja intervjua od strane institucije i putem službene
internet stranice Agencije za državnu službu BiH.
-
Neovisno o svim drugim
zahtjevima iz ovog natječaja, kandidati koji su završili studije po Bolonjskom
sustavu studiranja, dužni su, pored ostale tražene dokumentacije, obvezno
dostaviti diplomu prvog ciklusa (ili osnovnog dodiplomskog studija), čak i ako
se natječajem traži drugi i treći ciklus Bolonjskog sustava studiranja, osim za
integrirane studije kod kojih je potrebno dostaviti i dokaz da se radi o
integriranom studiju, ako to nije vidljivo iz same osnovne diplome, dodatka
diplomi ili rješenja o nostrificiranju/priznavanju.
-
Pod radnim iskustvom
podrazumijeva se radno iskustvo nakon stečene visoke stručne spreme, odnosno
visokog obrazovanja.
-
Kandidati koji budu
pozvani na usmeni dio stručnog ispita (intervju), kao dokaz o ispunjavanju
jednog od općih uvjeta za postavljenje, u skladu sa člankom 22. stavak 1. točka
g) Zakona o državnoj službi u institucijama Bosne i Hercegovine, obvezni su na
isti donijeti uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (ne starije od tri
mjeseca). Iznimno, a u slučaju ako kandidat iz objektivnih razloga ne dostavi
traženo uvjerenje na intervju, isto treba dostaviti najkasnije do uručenja
rješenja o postavlјenju, odnosno preuzimanja dužnosti.
Priprema
dokumentacije:
Skreće se pažnja kandidatima da su potrebnu dokumentaciju na natječaj dužni dostaviti
sukladno Pravilniku o
karakteru i sadržaju javnog natječaja, načinu sprovođenja intervjua i obrascima
za sprovođenje intervjua, a
posebno da obrate pažnju na izmijenjene i dopunjene odredbe navedenog
Pravilnika, te da prilagode dokumentaciju, kako dokaze o radnom iskustvu, tako
i preostale dokaze tražene tekstom natječaja.
U vezi stim,
kandidati se upućuju na pojašnjenje - tekst na službenoj internet stranici
www.ads.gov.ba, u dijelu „Zapošljavanje/Napomena
za kandidate/Stop greškama u prijavama!“, te posebice odredbe
Pravilnika o karakteru i sadržaju javnog natječaja, načinu provođenja intervjua
i obrascima za sprovođenje intervjua, koje definiraju dokumentaciju: prijavni
obrazac; sveučilišnu diplomu; važeće uvjerenje o državljanstvu; uvjerenje o
položenom stručnom upravnom odnosno javnom ispitu; dokaz o
traženom radnom iskustvu; dokaz o traženoj razini znanja stranog jezika; dokaz
o traženoj razini znanja rada na računalu; uvjerenje o nevođenju kaznenog
postupka; rok i način dostavljanja prijave.
Potrebni
dokumenti:
I Ovjereni preslici:
- sveučilišne
diplome (nostrificirane/priznate diplome, ukoliko fakultet nije završen u BiH
ili je diploma stečena u nekoj drugoj državi nakon 06.04.1992. godine);
- dodatka diplome
za kandidate koji su visoka naobrazba stekli po Bolonjskom sustavu studiranja;
iznimno, samo u slučaju da visokoškolska ustanova dodatak diplomi nije uopšte izdavala,
niti za jednog diplomca, kandidat je dužan da uz ovjereni preslik sveučilišne
diplome dostavi uvjerenje visokoškolske ustanove da dodatak diplomi nije uopće
izdat, niti za jednog diplomca;
- uvjerenja o
državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci od dana izdavanja od
strane nadležnog organa);
- uvjerenja o
položenom stručnom upravnom odnosno javnom ispitu;
- potvrde ili
uvjerenja kao dokaza o traženoj vrsti radnog iskustva;
- dokaza o traženoj razini znanja na računalu.
II Vlastoručno
potpisan:
-
popunjen obrazac Agencije za državnu službu
BiH: isti možete preuzeti na web stranici Agencije: www.ads.gov.ba. Napominjemo
da potpisan i popunjen obrazac ne može
služiti kao dokaz bilo kog uvjeta iz teksta natječaja, isti olakšava rad tijelu
koji vrši izbor i imenovanje, te predstavlja samo informacije o kandidatu, koje
je potrebno dokazati traženom dokumentacijom.
Ovjereni
preslici dokumenata nemaju ograničen rok važenja, pod uvjetom da ni dokumenti
čiji su preslici ovjereni nemaju naznačen (preciziran) rok važenja.
Sve tražene
dokumente treba dostaviti najkasnije do 26.04.2025.
godine putem poštanske službe preporučenom pošiljkom na adresu:
Generalno tajništvo Vijeća ministara Bosne i
Hercegovine
„Interni oglas za popunu radnih mjesta državnih
službenika u Generalnom tajništvu Vijeća ministara BiH“
Trg BiH br. 1, 71000 Sarajevo
Ispunjavanje
uvjeta utvrđenih ovim natječajem računa se sa danom predavanja prijave.
Nepotpune,
neblagovremene i neuredne prijave, prijave kandidata koji ne ispunjavaju uvjete
ovog natječaja, kao i preslici tražene dokumentacije koji nisu ovjereni, neće
se uzimati u razmatranje.